V košarici nimate izdelkov.

Poskusi

Fitnes

31–40 od 91

  • Aminokisline za športnike

    Aminokisline za športnike

    Kako pomembne so beljakovine v praktično vsakem športu, ve dandanes skorajda vsak. Tudi splošno mnenje se počasi giblje k zaključkom, da beljakovine ali »proteini« nimajo dosti skupnega z dopingom, še manj pa da visoko-beljakovinske diete hudo poškodujejo jetra ali pa kar srce. Spoznajte gradnike beljakovin - aminokisline in kako nam pomagajo pri športnih aktivnostih.

    Preberi več 
  • Kako povečati intenzivnost treninga?

    Kako povečati intenzivnost treninga?

    Zagotovo je vsak, ki je kdaj malce resneje zagrabil za utež v fitnesu doživel obdobje, ko ni bilo želenega napredka ali pa je vadba kljub rednemu menjavanju vaj postala monotona in dolgočasna, posledično pa upade tudi motivacija. Preberite, kako lahko povečate intenzivnost treninga in napredujete.

    Preberi več 
  • Genetske predispozicije ali kaj nam je dano?

    Genetske predispozicije ali kaj nam je dano?

    Mnogokrat, ko je v igri naše zdravje, pridemo vprašanja kaj nam je bilo »danega« ali malce bolj strokovno povedano, genetsko pogojenega. Genetika igra pomembno vlogo pri razvoju določenih bolezni, kopičenju maščobe, telesni strukturi in tudi prezgodnjemu staranju. V članku se posvečamo boljšemu razumevanju genetskega potenciala glede mišic.

    Preberi več 
  • Trening nog

    Trening nog

    Izgovori za netreniranje nog prihajajo s strani obeh spolov. Ženske se tako že ob minimalni stimulaciji stegenskih mišic močno prestrašijo, da bi njihove noge iznenada pridobile preveč mišičast videz, kar seveda pojmujejo kot grozno in neokusno. Moški izgovori po navadi bazirajo okrog trditev, da je treniranje nog nesmiselno, saj jih med poletnim razkazovanjem na plaži ne opazi nihče.

    Preberi več 
  • Prednosti treninga z utežmi

    Prednosti treninga z utežmi

    Velika večina ljudi (predvsem pa tista nešportno aktivna) pomisli ob frazi treninga z obremenitvijo ali utežmi na zatemnjeno in po potu zaudarjajočo fitnes dvorano, kjer trenirajo večinoma 100 in več kilogramski, malce moteni moški. Poleg tega se še pojavljajo fraze kot npr. nočem biti preveč »nabit/a«, če bom treniral z utežmi. Večina takih izjav je močno privlečena za lase. Toda take vrste trening vam dejansko lahko koristi.

    Preberi več 
  • Kaj vse naredi vašo vadbo zares učinkovito?

    Kaj vse naredi vašo vadbo zares učinkovito?

    Da bo vaša vadba zares učinkovita, in boste iz vsakega treninga izstisnili največ ne smete pozabiti na nekaj osnovnih pravil. Preberite zakaj je pomembna izvedba, tehnika, ogrevanje, ohlajanje, prehrana in odmori.

    Preberi več 
  • Nasveti za krepitev motivacije

    Nasveti za krepitev motivacije

    Marsikdo dobro ve kaj mora storiti za dosego svoje idealne postave, boljšo kondicijo ali večjo mišično maso. Problem, s katerim se slej ko prej sooči takorekoč vsak, pa je motivacija. Kako ostati motiviran za vztrajanje v naporni vadbi, od kje črpati motivacijo? Preberite 8 nasvetov za krepitev motivacije za telesno vadbo.

    Preberi več 
  • Vadba z utežmi - kako začeti?

    Vadba z utežmi - kako začeti?

    Jesensko obdobje je kot nalašč za nove začetke – zakaj se ne bi v letošnji jeseni lotili nove oblike športne vadbe? Trening z utežmi je ena najbolj učinkovitih vadb, v nadaljevanju članka pa boste našli nekaj koristnih informacij, ki vam bodo pomagale začeti in končno pridobiti lepo oblikovano telo, ki si ga želite.

    Preberi več 
  • Odličen pripomoček za hujšanje: par uteži

    Odličen pripomoček za hujšanje: par uteži

    Ste vedeli, da poznamo odličen pripomoček, ki vam lahko pomaga shujšati in oblikovati vaše telo, tako da boste vedno povsem samozavestni in brezskrbni?

    Preberi več 
  • Povečajte intenzivnost svoje vadbe z uporabo uteži

    Povečajte intenzivnost svoje vadbe z uporabo uteži

    Preoblikovanje telesa in izguba telesne teže sta procesa, ki zahtevata svoj čas – čeprav na to radi pozabimo, zato pričakujemo hitre rezultate. Če ste se pravkar lotili redne telesne vadbe, ste verjetno nekoliko razočarani nad počasnimi spremembami.

    Preberi več 

31–40 od 91