V košarici nimate izdelkov.

Poskusi

Fitnes

21–30 od 91

  • Trening ramenskih mišic

    Trening ramenskih mišic

    Ramena navadno zaradi nepravilnega treninga v večini delo opravljajo pri (spet) nepravilnem izvajanju ravnega potiska s prsmi (»benča«), kjer je stimulacija iz prsi »preložena« na ramena in triceps, direktno delo pa ramena potem opravljajo le še ob kakih potiskih z ročkami.

    Preberi več 
  • Sirotkine beljakovine, whey ali proteini

    Sirotkine beljakovine, whey ali proteini

    Slednje bazirajo predvsem na izrazu »proteini«, kateri ima lahko sicer izrazito negativno in pozitivno konotacijo, pri čemer je negativna predvsem posledica nevednosti oziroma neizobraženosti. Da bi se izognili le-tej, boste lahko v članku prebrali nekaj osnovnih dejstev o tem najbolj priljubljenem športnem dodatku in na kaj morate paziti pri nakupu le-tega ter na koncu izvedeli, da je dejansko koristen tudi za vaše zdravje.

    Preberi več 
  • Družabna plat obiskovanja fitnes centra

    Družabna plat obiskovanja fitnes centra

    To pogosto spremljajo asociacije akcijskih junakov iz filmov kot npr. Rambo, Konan, Komandos, itd.  Vsaj tako nekako izgleda splošna predstava ljudi o obiskovalcih fitnesov, ki se vedno bolj potrjuje v vsakodnevnih pogovorih, na internetnih forumih in celo komentarjih na nekaterih priljubljenih novičarskih portalih.

    Preberi več 
  • 10 profilov ljudi, ki jih lahko srečamo na fitnesu

    10 profilov ljudi, ki jih lahko srečamo na fitnesu

    Če smo se prej posvetili predvsem smiselnosti navezovanja stikov pa se bomo sedaj lotili ljudi konkretno, natančneje tipov ljudi, ki jih pogosto srečamo v praktično vsakem fitnes centru, ne glede na državo ali kontinent. Nekateri so bolj zanimivi, drugi moteči, v bližini tretjih se ni najbolj priporočljivo zadrževati.

    Preberi več 
  • Izjave nevoščljivcev in laži o fitnesu

    Izjave nevoščljivcev in laži o fitnesu

    S trdim delom in dovolj znanja o zdravi prehrani in treningu ter prehranskih dodatkih ste čez leto dosegli pozitiven rezultat, vaš napredek v podobi pa so lahko opazili tudi drugi.

    Preberi več 
  • Pozitivni učinki telesne vadbe

    Pozitivni učinki telesne vadbe

    To seveda ni nobena skrivnost, saj nam vsi športni pedagogi in trenerji to govorijo že nekaj let.

    Preberi več 
  • Mišični spomin in vadba

    Mišični spomin in vadba

    Pri vrsti vsakodnevnih dejavnosti opravljanje le-teh skozi čas ne zahteva tolikšne pozornosti in napora. Govora je npr. o tipkanju na računalniško tipkovnico, vožnjo z avtom in kolesom, držanju ravnotežja in delanju akrobacij na skateboarding deski, itd, kar imenujemo mišični spomin.  Slednjega pa je možno aplicirati tudi na telesno vadbo in njene značilnosti, o čemer bo govora v članku.

    Preberi več 
  • Pomoč pri vadbi

    Pomoč pri vadbi

    Ne glede na to kako različni smo, ljudje nismo narejeni, da bi živeli sami. Dodana vrednost našega življenja, ki nas bogati in nam razširja obzorja, so možnosti druženja in izmenjevanja izkušenj in stališč z drugimi ljudmi. Tako kot smo si našli partnerje in sopotnike v osebnem in poslovnem življenju, je pogosto družba in strokoven nasvet ali spodbuda, pomembna tudi pri uspešni in učinkoviti športni vadbi.

    Preberi več 
  • Vadba s kolebnico

    Vadba s kolebnico

    Pogosto želimo v svojo vadbo vnesti nekaj novega, bolj zanimivega in tudi bolj učinkovitega. Tako je vadba  s kolebnico lahko pri tem zabaven, poceni in hkrati učinkovit način za razvijanje kar nekaj pomembnih gibalnih sposobnosti. Poleg razvoja koordinacije, ravnotežja, »timinga«, delno tudi hitrosti ima vadba s tem rekvizitom pod določenimi pogoji vpliv tudi na aerobno vzdržljivost.

    Preberi več 
  • Razkrivamo pomen rednega izvajanja krepilnih vaj

    Razkrivamo pomen rednega izvajanja krepilnih vaj

    Pomemben del dobre telesne priprave je tudi razvijanje mišične moči in vzdržljivosti. Čeprav je to samo izmed delov celovitega programa vadbe, ki zajema tudi razvijanju drugih  motoričnih sposobnostih, pa ima ta del prav poseben pomen.

    Preberi več 

21–30 od 91