V košarici nimate izdelkov.

Poskusi

Fitnes

11–20 od 91

  • Vaje za lepe in čvrste noge

    Vaje za lepe in čvrste noge

    Kar 80 odstotkov žensk se pritožuje zaradi preširokih stegen, odebeljenih kolen in celulita. Že z dobro načrtno vadbo se lahko slednjih težav otresete in pridobite napete ter lepo oblikovane noge.

    Preberi več 
  • Vadba za napeto in seksi zadnjico

    Vadba za napeto in seksi zadnjico

    Čeprav svojo zadnjo plat le redko vidimo, je lahko čvrsta in lepo napeta zadnjica prava paša za oči. Z redno vadbo in uravnoteženo prehrano lahko svoje želje brez problema izpolnimo - pri tem moramo biti le vztrajni in potrpežljivi.

    Preberi več 
  • Izoblikujte zadnjico in noge v fitnes centru

    Izoblikujte zadnjico in noge v fitnes centru

    Popolnoma vseeno je, kje vadite in topite svoje maščobne blazinice, paziti morate le na to, da je vadba redna in učinkovita. Če vam je vadba v fitnes centru ljubša, ker so tam na razpolago najrazličnejša orodja, vam predstavljamo nekaj nasvetov, ki bodo razgibavanje popestrili in izboljšali.

    Preberi več 
  • Pet idealnih vaj za ramena

    Pet idealnih vaj za ramena

    Veliko ljudi ima občutek, da jim trening ramen ne prinese želenih rezultatov. Ne vidijo spremembe v rasti ramen in njihovem odzivu. Drugi imajo občutek, da je trening ramen dolgočasen in izguba časa. Mislijo, da ramena simultano trenirajo že dovolj, medtem ko trenirajo druge skupine mišic, kot so prsi bicepsi in hrbet. Trening ramen pa je v resnici lahko zelo zabaven in produktiven za rast mišic.

    Preberi več 
  • Vaje za prsne mišice

    Vaje za prsne mišice

    Čeprav so prsi sestavljene iz ene same mišične mase, do najboljših rezultatov pridemo, če jih treniramo, kot da so razdeljene na tri dele. Spodnji, srednji in zgornji del. Te tri dele najbolje spodbujamo s spreminjanjem kota, pod katerim izvajamo vajo.

    Preberi več 
  • Trebušne mišice: 6-pack ali 8-pack?

    Trebušne mišice: 6-pack ali 8-pack?

    Trebušne mišice imajo tudi druge funkcije, kot zgolj zbujanje pozornosti na plaži. Z dovolj močnimi mišicami lahko preprečimo marsikatero poškodbo, predvsem hrbtnega dela. V članku boste tako izvedeli nekaj splošnih dejstev o tej pomembni mišični skupini, ki bodo razbila dosedanje mite.

    Preberi več 
  • Kako do velikih tricepsov?

    Kako do velikih tricepsov?

    Ogromno moških sanja o tem, da bi bil obseg njihovih rok – torej kombinacija bicepsa in tricepsa – večji. Velika večina, predvsem začetnikov, se občutno preveč osredotoča zgolj na biceps, ki ne obsega niti polovico nadlahti. Že manjši odstotek tistih, ki se zavedajo pomena tricepsa, ga trenirajo predvsem zelo slabo in nespametno, kar pomeni slab ali ničen napredek in pogoste poškodbe komolca.

    Preberi več 
  • Izoblikujte svoje telo z vadbo doma

    Izoblikujte svoje telo z vadbo doma

    Marsikdo izmed nas vse prepogosto nima časa še manj pa denarja za obisk fitnes centra, nekateri pa se v slednjih počutijo tudi precej nelagodno. Veliko se poudarja, da so fitnes centri ena in edina rešitev za tiste, ki imajo probleme s telesno težo oziroma tiste, ki jih kakorkoli zanima vadba z obremenitvijo. V članku boste izvedeli prednosti in slabosti domače vadbe in na kaj je potrebno pri le-tej paziti.

    Preberi več 
  • Visoko intenzivni intervalni trening - HIIT

    Visoko intenzivni intervalni trening - HIIT

    Z visoko intenzivnim kardio treningom boste pridobili na kondiciji, eksplozivnosti in moči ter kar je še posebej pomembno – dodobra vas bo izmozgal v manj kot 20 minutah, kar pomeni velik časovni prihranek.

    Preberi več 
  • Kaj je dobro vedeti o bicepsu?

    Kaj je dobro vedeti o bicepsu?

    Biceps je zagotovo daleč najbolj opevana mišica, k »izboljšanju« katere stremi ogromen del moške populacije, ki nekaj dajo na svoj videz. V članku boste izvedeli anatomsko zasnovo te mišice, katere so najpogostejše napake pri treningu bicepsa (verjetno se v njih najde vsak izmed nas) in nekaj nasvetov za pravilno in učinkovito vadbo.

    Preberi več 

11–20 od 91