V košarici nimate izdelkov.

Poskusi

Zakaj je jutranja vadba dobra za vaše zdravje?

Imate tudi vi probleme z vzdrževanjem rednega urnika telesne vadbe? Razumljivo, saj naporen tempo modernega življenja včasih res preprečuje redno skrb za telo in zdravje. Vendar pa obstaja preprosta rešitev za vaš problem.  Strokovnjaki za fitnes po svetu že dolga leta promovirajo učinkovitost jutranje vadbe. Zakaj pa naj bi bila ta tako učinkovita? Nadaljujte z branjem in se podučite o vseh prednostih jutranje vadbe!

8 prednosti jutranjega razmigavanja

Imate tudi vi probleme z vzdrževanjem rednega urnika telesne vadbe? Razumljivo, saj naporen tempo modernega življenja včasih res preprečuje redno skrb za telo in zdravje. Vendar pa obstaja preprosta rešitev za vaš problem.

Strokovnjaki za fitnes po svetu že dolga leta promovirajo učinkovitost jutranje vadbe. Zakaj pa naj bi bila ta tako učinkovita? Nadaljujte z branjem in se podučite o vseh prednostih jutranje vadbe!

Prednost #1: Doslednost

Največji problem pri vzdrževanju urnika redne vadbe se navadno skriva v pomanjkanju časa. Kolikokrat se vam je že zgodilo, da ste načrtovali popoldansko ali večerno telesno aktivnost, pa ste jo zaradi drugih obveznosti morali odpovedati? Preprosta rešitev je, da zjutraj vstanete malce prej in poskrbite za približno eno uro časa, v katerem vas nihče ne bo motil. Jutranja vadba pomaga pri doslednosti treningov in omogoča reden in stalen urnik. Poskusite!

Prednost #2: Izboljšuje prebavo

Telesna aktivnost zgodaj zjutraj pospeši prebavne procese v telesu in jih vzdržuje na visoki ravni še več ur po koncu vadbe. Zakaj to koristi vašemu zdravju? Ker boste tako porabili več kalorij tudi v službi ali šoli in hkrati pripravili telo na velik izziv – večurno sedenje za mizo. Vsekakor bo trajalo nekaj časa, da se navadite na jutranjo vadbo, vendar vam bo to zagotovo prineslo mnogo dolgoročnih koristi!

Prednost #3: Energijska spodbuda

Stresne situacije so pogost del vašega vsakdana, kajne? S pomočjo dobre jutranje vadbe lahko izpraznite svoje misli, poiščete notranji mir in se pripravite na vse dnevne izzive. Jutranja vadba prav tako sprošča endorfine in nekatere hormone v telesu, kar bo poskrbelo za energijsko spodbudo, ki vas bo držala pokonci ure in ure. Precej bolj zdravo od vsakodnevnega pitja kave, se vam ne zdi?

Prednost #4: Zvišuje osredotočenost

Prav nobena skrivnost ni, da jutranja vadba zbudi telo in posledično tudi um, kar zvišuje našo pozornost na zunanje dražljaje. Redna jutranja vadba vam tako lahko pomaga pri višji osredotočenosti in izboljšanju mentalnih sposobnosti na kratki rok. Povečan tok kisika v možgane namreč lahko poskrbi za  povišan mentalni fokus v trajanju petih ur ali celo še več! Vredno je poskusiti, kajne?

Prednost #5: Boljše spanje

Vsaka redna telesna aktivnost – zjutraj, popoldne ali zvečer – dokazano izboljšuje kvaliteto spanca. Jutranja vadba pa lahko ima še dodaten pozitiven učinek na vaše spanje – zgodnje zbujanje vas bo namreč prisililo v to, da tudi zvečer ležete v posteljo ob spodobni uri, kar bo še dodatno izboljšalo vaše spalne navade.

Prednost #6: Boljše prehranjevalne navade

Se morda sprašujete, kako bi lahko bila jutranja vadba povezana z vašimi prehranjevalnimi navadami? Pravzaprav je precej preprosto. Intenzivna jutranja aktivnost vas bo prisilila, da si privoščite krepek in zdrav zajtrk, prav tako pa bo pognala vaše telo v tek, zaradi česar si boste cel dan želeli veliko res hranljivih snovi. Z jutranjo vadbo lahko tako ubijete kar dve muhi na en mah!

Prednost #7: Boljši dolgoročni učinki

Raziskave so pokazale, da ljudje, ki se telesni vadbi posvečajo zjutraj, običajno dosežejo precej boljše rezultate na dolgi rok. Zakaj? Ker naša telesa ljubijo rutino. Ko boste enkrat zagnali uspešno jutranjo vadbeno rutino, bodo pozitivni učinki na telo in zdravje precej hitrejši. Ena izmed raziskav je pokazala tudi, da 90 odstotkov ljudi, ki redno skrbi za telesno vadbo, to vadbo izvaja zjutraj. Ste sedaj že prepričani? Začnite z jutranjo vadbo in to čim prej!

Prednost #8: Lažje zbujanje

Znano je, da fizična aktivnost v telesu sprošča endorfine, ki povzročajo občutek zadovoljstva, sreče in živahnosti. Ljudje, ki redno skrbijo za svoje telo, običajno komaj čakajo, da spet nastopi čas vadbe. Tisti, ki to počnejo zjutraj, torej komaj čakajo na jutro. Zagotovo je res, da boste zjutraj precej lažje vstali iz postelje, če se boste zavedali, da vas čaka koristna telesna vadba.