V košarici nimate izdelkov.

Poskusi

Vadba z ročkami

Če ste se odločili, da boste izboljšali svojo telesno pripravljenost še pred poletjem, je skrajni čas, da pričnete z učinkovito vadbo. Ne odlašajte! Vaši glavni izgovori ne veljajo več!

Bodite v formi pred poletjem

Če ste se odločili, da boste izboljšali svojo telesno pripravljenost še pred poletjem, je skrajni čas, da pričnete z učinkovito vadbo. Ne odlašajte! Vaši glavni izgovori ne veljajo več! Če boste svojemu telesu posvetili že osem minut na dan, bo vaše življenje postalo bolj razgibano. Če želite doseči zastavljeni cilj, začnite z uresničevanjem takoj. Po statistikah so ugotovili, da še tako trdne namere, ki jih ne začnemo uresničevati v 72 urah, torej v treh dneh, v 98 odstotkih primerov odložimo na naslednjih 72 mesecev.

Problem pri ljudeh je, da imajo vedno več izgovorov kot močne volje, ki bi jim lahko uresničila želje o idealni postavi. Če zmeraj najdete določen izgovor pred začetkom vadbe in se je tako ne udeležite, nimate dovolj velike želje, da bi lepo izoblikovali svoje telo ali izgubili nekaj odvečnih kilogramov. Če spadate v slednjo skupino, zato tudi ne tarnajte o svoji postavi. Pri izgubi kilogramov potrebujete veliko volje in vztrajnosti, saj boste le tako dosegli želeni cilj.

Najboljša pot do telesne pripravljenosti

Dejstvo je, da se boste morali pred začetkom vadbe učinkovito motivirati in vztrajati pri tem, da vaše telo potrebuje gibanje. Ko boste dojeli, da je vaše telo ustvarjeno zanj, boste ugotovili, da namenjate premalo časa športnim aktivnostim. Čas je za spremembe! Izdali vam bomo skrivnost o uspehu osemminutne vadbe, ki je zelo preprosta. Vaje so zasnovane tako, da z vsako vadbeno enoto urite vedno dve veliki mišični skupini. Vedno izvajate dve različni vaji brez premora, s čimer boste prihranili veliko časa.

Vaje ne bodo krepile le mišic, ampak bodo pospešile tudi izločanje hormonov sreče in dobre volje ter spodbudile presnovo. Ogljikovi hidrati in maščobe izgorevajo in se ne shranjujejo v maščobnih zalogah ali oblogah. Slednji proces poteka celo takrat, ko ne izvajate vadbe. Medtem ko maščobne celice med mirovanjem skoraj ne porabljajo energije, so mišične celice nenasitne, tudi ko počivate. Tako se boste lahko na lahek način znebili odvečnih kilogramov, pridobili vitke mišice, izboljšali svojo gibljivost in telo napolnili z energijo.

Obrnite list v svojem življenju

Premagajte svojo lenobo in naredite nekaj dobrega zase in svoje telo. Prebudite se iz zimskega spanja in zaženite svoj motor v telesu. Z vadbo boste s kar najkrajšimi koraki dosegli kar največji uspeh. Navsezadnje nima nobenega pomena, da bi od danes na jutri vse svoje življenjske navade postavili na glavo. Počasi uvedite različno vadbo v svoj vsakdanjik in si ne dopustite, da bi spet prišli na stara pota. Vadba naj postane del vašega življenja, saj je nujno potrebna za zdravje in telo.

Osem minut na dan je velik uspeh!

Vsaka osemminutna vadba obsega vajo za ogrevanje, dve krepilni vaji in vajo za sproščanje. 60 sekund namenite vajam za ogrevanje, sledi kombinacija vaj za večjo mišično moč. Vsaki seriji obeh vaj je namenjenih po 60 sekund. Popolni začetniki naredite po dve, bolj izurjeni pa po tri serije vsake vaje. Ob koncu namenite ponovno 60 sekund še sprostitvi telesa in duha.

Čeprav vadba traja samo osem minut, to nikakor ne pomeni, da morate med izvajanjem vaj hiteti. Za vsako serijo si vzemite 60 sekund časa in izvedite toliko pravilnih ponovitev, kot zmorete. Vsak dan izberite nov program hitrih in raznolikih vaj s presenetljivim učinkom za noge in zadnjico, prsi in hrbet ter ramena in trebuh. Mnoge vaje imajo dvojen učinek ter sočasno oblikujejo mišice upogibalke in iztegovalke.

Vadite šest tednov, šest dni na teden, vsak dan po osem minut. Po treh tednih kombinacijo vaj spremenite. Tako ima vaše telo dovolj priložnosti, da se prilagodi novim izzivom ter postaja iz tedna v teden močnejše, bolj vzdržljivo in gibljivo.

Izberite prave ročke

Pomembno je, da imate pri vadbi primerne ročke. Te naj bodo z narebričenimi ali hrapavimi kromiranimi ročaji, saj jih boste tako lažje držali kot tiste, ki imajo gladke ali s plastiko oblečene ročaje. Dobre ročke morajo omogočati tudi postopno povečevanje mišične moči. Idealne so takšne, na katerih je prostor za več utežnih diskov na vsaki strani.

Izberite tudi takšne ročke, ki omogočajo menjavo utežnih diskov, tako da boste lahko obremenitev sproti prilagajali vaji. Ne pozabite pa tudi na varovalne sponke, ki preprečujejo, da bi diski zdrsnili z njih in vas po možnosti tudi poškodovali.

Ogrevanje

Pred vsako serijo vaj se morate učinkovito ogreti. Telo boste tako počasi razgibali ter tako izboljšali koordinacijo med živci in mišicami. Ogrevanje namreč učinkovito preprečuje, da bi se mišice pretirano nategnile in morda celo poškodovale, hkrati pa povečuje pripravljenost telesa na nove napore.

Izbirate lahko med različnimi vajami, ki bodo učinkovito ogrele vaše telo. Lahko enostavno korakate na mestu in pri tem dvigujete kolena čim višje. Med korakanjem lahko zaokrožite z rameni izmenoma naprej in nazaj. Med korakom se lahko izmenično dotikate s komolci svojih kolen, ko jih dvigujete malce višje. Med ogrevanjem pa lahko tudi tečete in med tekom roki vodoravno iztegujete.

Primer vaje za lepe noge in čvrsto zadnjico

Lezite na bok, glava pa naj počiva na desni roki, ki ste jo pokrčili v komolcu. V levo roko primite ročko in jo položite na levo stegno. Desno nogo v kolenu pokrčite, levo nogo pa iztegnite. Zgornji del telesa naj bo ves čas raven. Levo nogo nato počasi, brez zaleta, dvignite čim višje. Konice prstov rahlo upognite proti golenici. Zatem nogo spet spustite, vendar se z njo ne dotaknite spodnje, pokrčene noge. Pazite, da boste med izvajanjem vaje ležali popolnoma ravni in se s trupom ne boste nagibali naprej ali nazaj. Po končani seriji, zamenjajte stran.

Primer vaje za prsi in hrbet

Lezite s hrbtom na vadbeno podlago in v vsako roko primite kratko ročko. Noge v kolenih pokrčite, stopala pa položite na tla. V začetnem položaju so roke približno v višini prsi, pokrčene v komolcih v kotu 90 stopinj. Ročki nato potisnite navzgor proti sredini prsi, da se čim bolj približata. Pri tem zasučite roki v zapestjih tako, da sta dlani ob koncu potiska obrnjeni druga proti drugi. Komolci so tudi v končnem položaju rahlo pokrčeni.

Obvezno ves čas nadzorujte gibanje rok. Ročki ne smeta trčiti druga ob drugo. Ročki po koncu spustite in vajo ponovite. Med izvajanjem vaje pa ne pozabite napeti trebušnih mišic in na sproščeno dihanje.

Primer vaje za lepa ramena in raven trebuh

Stojte pokončno, stopala naj bodo v širini bokov. V vsako roko primite ročko in dvignite prsni koš. Pri tem napnite trebušne mišice in ne pozabite na sproščeno dihanje. Roki nekoliko upognite v komolcih in držite ročki v višini stegen, dlani pa sta pri tem obrnjeni navznoter. Nato počasi dvignite roki z ročkami do višine ramen.

Prenesite telesno težo na desno nogo in jo nekoliko pokrčite v kolenu. Levo nogo iztegnite in dvignite v stran. Kolk naj ostane raven, nožni prsti pa naj kažejo naprej. Nogo in roki nato počasi spustite, ramenske mišice pa naj ostanejo še naprej nekoliko napete. Vajo ponovite še z drugo nogo.

Ne obupajte!

Ne dopustite si, da bi popustili pri vadbi. Vztrajnost je moč in potrebovali jo boste kar nekaj. Vztrajajte pri vadbi in se ne vrnite na stara pota. Predstavljajte si sebe v idealni podobi, ki jo je ustvarila pravilno izvedena vadba z ročkami. Ostanite vztrajni in polni energije.

Bodite optimisti in vztrajajte do konca! Ne dopustite si, da bi vaše telo ponovno zapustili. Bodite kar se da pridni pri izvajanju vaj in presenečeni boste nad rezultati. Vaše telo bo popolno in vredno obilice zavidljivih pogledov.