Ta stran uporablja piškotke
S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši nakup, naprednejše funkcije in spletno analitiko. Ali dovolite nameščanje piškotkov na svojo napravo?
Dovolim uporabo piškotkov
Več informacij o piškotkih
tooltip after the triger

Vaša košarica

je trenutno prazna.

Pokličite brezplačno na: 080 27 73

Imate voprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši Wellneo svetovalci.

x
WellneoImate vprašanje? Kliknite tukaj.

Za več informacij, pomoč ali nakup pokličite:080 27 73

Za več informacij, pomoč ali nakup pokličite:

080 27 73

Diete in zmanjševanje telesne teže
Izračunajte z Wellneo-m!

Izračunaj svoj

ITM

Izračunaj svojo

idealno težo
Brezplačna e-revija o zdravem življenjskem slogu, lepoti, dietah, fitnesu...
Vse o zdravju, lepoti, fitnesu in najbolj vroče akcije!

Naročite se na e-revijo Wellneo in tedensko boste prejemali zanimive vsebine o zdravju, zdravi prehrani, prehranskih dopolnilih, lepoti in fitnesu ter vse ekskluzivne ponudbe.

Naročite se >
Varnost vaših podatkov je 100% zagotovljena!
Pridružite se nam na Facebooku.

Prehranski načrt za zdravo težo

Za zdravo težo potrebujemo dober prehranski načrt.

Prehranski načrt za zdravo težo

Sadje, zelenjava in polnovredne žitarice imajo večji volumen, vendar vsebujejo manj kalorij. Torej lahko pojeste veliko takšne hrane, zaužijete manj kalorij, a od mize še vedno odidete siti.

Veliko sadja in zelenjave

Povprečna porcija zelenjave vsebuje približno 25 kalorij, značilna porcija pa je skodelica surove, pol skodelice kuhane ali dve skodelici listnate zelenjave. Nekatera zelenjava vsebuje tudi škrob (koruza, krompir, buče …), zato vsebujejo več kalorij, kar pomeni približno 70 kalorij na porcijo. Tudi skoraj vse vrste sadja spadajo v skupino zdrave prehrane. Sveže, zamrznjeno in konzervirano sadje brez dodanega sladkorja vsebuje približno 60 kalorij na porcijo, vendar ne pozabite, da so sadni sokovi in suho sadje veliko bolj nasičeni s kalorijami in niso najboljša izbira.

Izberite polnovredne žitarice

Najboljše žitarice so polnozrnate (kruh, testenine, kosmiči, riž), ki vsebujejo obilo vlaknin in drugih pomembnih hranil. Porcija takih ogljikovih hidratov vsebuje približno 70 kalorij. Povprečna porcija je pol skodelice, kar velja za riž, testenine, oves in druga žita ali en kos kruha.

Izogibajte se maščobam

Od beljakovin/mlečnih izdelkov izbirajte tiste, ki imajo visoko vsebnost beljakovin ter malo maščob in kalorij (stročnice, fižol, grah in leča), dobre pa so tudi ribe, perutnina brez kože, posneti mlečni izdelki in jajčni beljaki. Hrana iz te skupine vsebuje približno 110 kalorij na porcijo (pol skodelice stročnic, 85 g v piščanca ali rib, skodelica posnetega mleka … ).

Odločite se torej za obroke, ki vsebujejo čim več svežega sadja in zelenjave ter polnovrednih žitaricah, še vedno pa si lahko privoščite majhno količino priljubljene prehrane, npr. košček čokolade ali kepico sladoleda.

Brezplačna e-revija o spanju, zdravju, lepoti, seksu ...
Vse o zdravju, lepoti, fitnesu in najbolj vroče akcije!

Naročite se na e-revijo Wellneo in tedensko boste prejemali zanimive vsebine o zdravju, zdravi prehrani, prehranskih dopolnilih, lepoti in fitnesu ter vse ekskluzivne ponudbe.

Naročite se >
Varnost vaših podatkov je 100% zagotovljena!
Priporočeni izdelki:

Go4slim Slimmies

Čokoladni »toffee« bomboni Slimmies na naraven način pomagajo pri izgubi teže. Hujšanje še nikoli ni bilo tako sladko in enostavno!


Od 29,90 €

Več o izdelku >

Zelena kava Coffee SLENDER

Predstavljamo vam revolucijo – izdelek, ki je navdušil že tisoče ljudi po vsem svetu: zeleno kavo Coffee SLENDER®!

Od 14,90 €

Več o izdelku >